Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg under juni 2012

Av minela - 12 juni 2012 13:09

njah inte riktigt än, ska ut med barnen och hunden i lekparken en stund innan det ska käkas :)

har ine städat idag dammsuger nog lite senare.

Tog bort mattan från hallen riskabellt då missy så gärna vill kissa på dem :S

 men mattan i vardagsrummet e kvar.


va händer hos er :) ?

Av minela - 11 juni 2012 23:14

 


Från halv tio då jag klev upp ur sängen har jag städat plockat och städat.

Idag har jag även tagit fram mattorna ,hoppas inte missy KISSAR på dem :D hon e rumsren men olyckor kan hända ibland.

Städade till 15:30 ,lagade lite mat, husets speciale:Makaroner och kötbullar med kethup.;D

Åkte o handlade 650 kr på inget egentligen :S KONSTIGT,    *NOT*

Blev en stund i parken oxå men barnen verkade inte lekfulla alls då det regnade precis. :/


Idag har vi varit o hälsad på Miina på statoil *hennes jobb* Vi käkade GLASS :D Va glad och överraskad hon blev när vi kom.

:D


sitter ovh kollar lite sista minuters resxor men inget som passar oss  riktigt, men det kommer nog i slutert av veckan elle nått:)

ställer mig den stora frågan VRF ska jag kolla ALLT, och boka allt och hålla på??

vrf inte han själv :S


ska nog låta han sköta detta :)


Imorgon blire nog en lugn dag hoppas jag :P

Av minela - 10 juni 2012 22:59

Home sweet home ;D säger jag .

Vi har verkligen haft det roligt och trevligt men saknaden efter mannen o hemmet och självaste staden var enorm så vi är tillbaka tidigare än räknat :)


kylskåpet är tomt så ahmo är och Mc drivar ;D imorrn ska det storhandlas och städas allt är KAOS!!!

Tråkigt att vädret var surt ,regn dag in dag ut så jag hoppas på sol i ÖREBRO och värmen 22 grader nu på onsdag!!!!!!


PÖSS

Av minela - 8 juni 2012 20:33

det är kul o vara borta men hemma är ju bäst så klart. längtar hem som fan hahahaha:) På måndag efter jobbet kommer ahmo o hämtar oss :)

Av minela - 7 juni 2012 10:38

halojsan:)) igår kom vi hit vid 15 tiden.resan gick bra både barnen o missy var snälla och billen var proppfull med grejen som skulle till syrran plus grejer till barnen.Nu är vi som sagt här planen är o stanna till fredag nästa vecka men vi får se hur det blir med det. ;)

Av minela - 5 juni 2012 21:53

halojsan:) va händer? jo imorgon åker jag o barnen o hunden samt mamma till syrran o hennes kille i värnamo:)dom har flyttat till en stor 2 a och bjudit oss dit:) Ahmo sk ändå iväg o fiska me grabbarna då kan jag lika gärna vara hos syrran.Ahmo kör oss imorrn vid 12 tiden tar nog 3 tim dit kul med mini resa innan min o ahmos riktiga semester slår in 23 juni är planen o lyfta från arlanda dt e ba biljett som fattas men snart!;)sitter här o packar , har packat kläder för 1 mån resa:) hahaha ja sån e ja o nog de flesta mammorn där ute, bäst jag fortsätter annars kan jag ju glömma något hhhahaha:) Vi hemma igen den 16 juni:) puss

Av minela - 2 juni 2012 15:58

Fredagen den 1 juni tillbringade vi hemma hos Adis och Marie på landet, vi åt hemmagjorda hamburgare och hemmabakta bröd med annat trevligt sällskap :)

Blev en sen kväll för barnen men det är ju inte varje dag så :)

Va händer idag??

tror nog att vi är hemma ikväll steker lite kött och dricker lite rött :)

NAJS.

Nu är det blöj byten å så :)

ha en mysig lördag :)

Ovido - Quiz & Flashcards