Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg den 12 juni 2012

:/

Av minela - 12 juni 2012 20:12

 


Så här känner jag mig just nu!

Fattar ej att man kan må som man gör ,ena stunden är jag lycklig andra helt TOM , alltså då menar jag verkligen TOM TOM.

Allt suger och ingen är bra, VRF VRF skla man känna så här, jag som var en så glad och lycklig  tjej en gång i tiden allt känns så jobbigt ,ångest över ´huvudet som snart dränker mig , när ska det ta slut, ÅH jag pallar inte.

Om ni undrar om det har hänt något NEJ det har det inbte, men sånna här kännslor kan bara komma plötsligt hos mig och ofta.

Asså visst har allt sin mening i livet och vissa saker har satt sina spår kanske är dt drf ?

jaja ska ta en cigg snart och en lång promenad kanske mår jag bättre!

Av minela - 12 juni 2012 13:09

njah inte riktigt än, ska ut med barnen och hunden i lekparken en stund innan det ska käkas :)

har ine städat idag dammsuger nog lite senare.

Tog bort mattan från hallen riskabellt då missy så gärna vill kissa på dem :S

 men mattan i vardagsrummet e kvar.


va händer hos er :) ?

Ovido - Quiz & Flashcards