Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av minela - 14 juni 2012 18:36

JA precis till alla läsare där ute som följer min vardag, vilka är ni? varför läser ni ? och vad fick er att börja följa min vardag?

det tycker jag att ni alla som läser detta kan svara på :)


Idag har det varit en ganska lugn dag,jämfört med igår :P

Vi var hemma hos Mamma Anita,& tvillingarna Theo & Thelma, Anita lagade god mat bjöd på kaffe och massa onyttigheter :D

det gillar vi hahaha :P


Det var verkligen jätte trevligt att träffas precis som alltid har vi det trevligt ,tråkiga är att varje gång  vi bestämmer att ses blir juh någon av oss eller  arnen sjuka :(

jätte tråkigt för vi har det verkligen super mysigt tillsammans.


på vägen hem somnade båda barnen i vagnen så jag var ute i parken tills dom vaknade,

nyss blev det kvällsmat ( färsk kokt potatis och fiskpinnar )

det går alltid ner i magen :)

20 :00 tvättar vi kläder, skönt så det är oxå gjort annars blir det för mycket som vanligt.


tror jag ska  ta mig en kopp kaffe o sedan gå ut med missy :)

 ha en fortsatt trevlig kväll  hörrni

Ovido - Quiz & Flashcards