Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg under februari 2013

Av minela - 12 februari 2013 20:35

Haloj:)
Idag tog vi oss ut vi gick till öppna förskolan i varberga det var evighet sen vi var där , barnen lekte så fint arif hittade sig en kompis de byggde "träkojja" (legokoja) .Ajla bråkade med en stor tjej om en leksaks telefon o hon vann fighten;) ibland får man låta barnen lösa konflikter själva.
Envis brud jag har! ;)
Det fanns mini semlor med kaffe mot en guldtia:) mumms åreta första för
Min del.

Av minela - 11 februari 2013 19:35


Jag älskar impulsiva stunder.

Jag satt o kollade på resor o hopp så bokade vi den ,det känns hur  skönt som helst att ha det klart att inte behöva tänka mer på det.

Vi har nu ett tag tänkt  på vart vi skulle kunna åka ,först tänkte vi Kroatien men så när ja tänker efter måste vi då även åka till bosnien när man har kommit så långt.

Men det blir för mkt med all släkt o vänner som vill ses vi vill ha riktig semester där vi bara kan ligga o sola  leka  o ge all tid våra barn.

Så drf kom  vi på att det kunde bli SIDE. -SUN CITY-

Dom hade bra hotel,bra service,bra aktiviteter bra barnaktiviteter.


Den 23 Juni åker vi från västerås ,tog därifrån för att det är näsmast.


Lägger upplite bilder  från förra året :)

nu har vi verkligen något att se framemot .

                               



Av minela - 10 februari 2013 23:00


?ena je lijepa ko najljep?i cvijet
?ena je lijepa ko najljep?a bajka
Ona je ukrasila ?itavi svijet
Tek onda je najljep?a kad postane majka.

Av minela - 10 februari 2013 11:43

God fm söndag !
Vi bestämde oss för att åka till ikea för jag måste köpa doftljus o lite nya blommor, kanske plastblommor:)
Plast är något för
Mig som har svårt o vattna o byta jord osv på blommor. Inomhus blommor är egentligen inget för mig.
Storstädas skall det oxå idag ser ju ut som svinstija! ??
Så ser våran söndag ut!

Av minela - 9 februari 2013 14:11

Idag mår Ajla bättre mycket bättre än igår! Tack och lov för det!
Vi var på loppis idag och fyndade en pulka bobb:) 150 kr helt ny!
Det var ju bra:) vi tänkte faktiskt köpa till barnen i julklapp men 700 kr:o?! Nä ja visste att något sånt här skulle dyka upp;)
Titta in även på Erikshjälpen köpe några kaffekoppar för turkiskt kaffe då det är så starkt räcker det med att dricka en liten kopp , hittade även en snacksskål som
Ja länge letat efter :) nu så;)
O så nu är vi hos mammma o ska äta bosniska "plättar" riktigt gott jag känner mig gravid;) haha
Resten av lördagen får vi se senare.
See ya:)?

Av minela - 8 februari 2013 16:58

Nu är det Äntligen helg fast j har en som är så förkyld ?
Skruttan min är så sjuk att hon har fått ventoline hon andas så fort o det låter så
Mkt i bröstet när hon andas.
Hon o pappan var iväg på vårdcentralen o kollade hur det är men det är en vanlig förkylning.
Va fan varje helg
Är det någonting blir så trött på skiten! ?

Av minela - 8 februari 2013 16:58

Nu är det Äntligen helg fast j har en som är så förkyld ?
Skruttan min är så sjuk att hon har fått ventoline hon andas så fort o det låter så
Mkt i bröstet när hon andas.
Hon o pappan var iväg på vårdcentralen o kollade hur det är men det är en vanlig förkylning.
Va fan varje helg
Är det någonting blir så trött på skiten! ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards