Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av minela - 27 juni 2012 00:34

tråkigt att det är bara 2 dagar kvar av solen o badandet! Men det ska bli kul o komma hem till barnen , vi har saknat dom så jävla mycket!!!!!!blev mer shopping ikväll köpte mig en till väska och en ny Prada plånbok så klart fejk men det ser så jäkla äkta ut man ser absolut ingen skillnad, väskan är oxå fejk converse en stor väska. För er som inte vet så är turkieta märkes kläder o sånt allt kopior men det är så bra gjort att man som sagt inte äns kan se det.blev även strand imorse och även imorrn på torsdag ska vi bara ligga vid poolen o njuta av vår sista dag vid hotellet och resturangen. Vi har beslutat att komma hit även nästa år 2 veckor MED BARNEN. jag tycker att det är så barnvänligt och allmänt vänligt just på vårat hotell och så klart är det runt om oxå men just det att servicen på hotellet är så bra o det är så rent.jag letar oftast alltid efter fel bland annat på folk och ställen men härr har jag inte funnit något fel alls:) ÄLSKAR SIDE , det är lagom stort för en barnfamilj.Så mina kära lärare vänner o alla klockan är 01:44 här och en tim tidigare i sverige så jag tror hur som helst att det är dax o krama kudden nu.glömde säga att vi har bokat tatuerings tid på torsdag kväll innan vi åker ska vi tattueras alanyas bästa tattuerare ska tatuera oss så jag hoppas. verkligen att dom är duktiga. hahaah;) Äntligen ska ajlas namn skrivas på min arm ,ahmo ska få en cool tatto med barnens namn , jag har höga förhoppningar. :)god natt o sov gott

Ovido - Quiz & Flashcards