Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av minela - 16 juni 2012 23:22


Började dagen med att gå upp kl 10,WOAW vilken skönsovmorgn men det rubbar för ajla eftersom on inte sover sin middagslur i rätt tid och då flyttas kvälls sovrutinen oxå fram.

Ajla somna varje kväll i vanliga fall 19:30 men nu dom senaste dagarna då vi vaknar sent på mornarna somnar hon sent till middag och vägrar att sova 19:30.

Så imorgon kommer jag å upp med henne som vi brukar vid 8.

Vi gick även till stan jag fyndade 3 par skor och en Tshirt till Ahmo på H&M.

Sedan kom vi hem ochå+´väntade på att missy´skulle komma em från Sheila.

Sheila sa att det gick bra när hon sov över där , lite orolig blev hon under natten men det gick över och hon kommer nog inte vara orolig nästa gång on sover där.

Inte konstigt att hon blir orolig hon har aldrig varit borta från oss (MIG) sedan vi köpte henne.

mot kvällen gick vi till pappa och grillade lite ,Arif vägrade följa med hem så an sover hos sin morfar ikväll för första gången, KUL.


Ska prova lägga Ajla igen snart ja e verkligen jätte trött.

tänkte at jag ska lägga upp bilderna på skorna och grillnigen imorrn ,pallar ej nu.


Imorgon ska jag oc barnen åka till Marieberg med Amra ( LAKIS matte )


God natt oc sov så gott.

puss

Ovido - Quiz & Flashcards