Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg under maj 2012

Av minela - 31 maj 2012 16:11

Vackraste jag har det är så klart mina barn!


         

Ajla myser med *moster Miina*<3

LOVE YA

Av minela - 30 maj 2012 23:42

försökte städa lite men det gav inte så mycket resultat .Arif skulle ha varit på dagis men han ville inte gå så jag lät han va ledig men då får man verkligen inget gjort.Plockade iallafall disken in i maskinen ska plocka imorrn oxå damma av och dammsuga samt moppa.ahmo kom hem som vanligt 16 tiden han dushade och så åkte vi till LEKOBUSLANDET. Det var skojigt speciellt när det inte är så mycket folk där. :) vi kom hem vid halv 8 båda barnen somnade i bilen, ajla vaknade när vi kom fram bytte blöja på henne o gav henne välli g så slocknade hon igen. Sedan så gick ja och missy på promenad ich hem til Laki så dom fick leka av sig lite:)Ja och nu är vi hemma igen och ska hoppa i säng , det är en dag imorrn med , med 2 busiga barn Ajla som går mer o mer hemma hon har lärt sigt att gå över trösklarna så det är fullfart här. Har filmat henne idag på lekobus men drt lägger ja upp imorrn om jag får igåmg datorn för våran laddare har pajjat!GODNATT KÄRA NI SOV SÅ GOTT & DRÖM SÅ SÖTT! :)

Av minela - 30 maj 2012 10:23

god morgon :) här sitter vi o käkar frukost innan det skall städas:O detta hus känns aldrig rent så fort man har städat efter 2 min röjer barnen med sina leksaker!!!!!!! GALET!nu får vi käka färdigt o sen ta ut missy på kisse&bajs runda så att jag kan börja med städningen.HA DET:)

Av minela - 30 maj 2012 00:18

Vid 21 gick jag o Missy girl ut på en kvällspromenad vi träffade fina LAKI dom busade en stund som vanligt på vägen hem träffade vi en igelkott.

 

Missy fattar inte vad det är för hon har aldrig sett en förut son hon nosade sig fram och när igelkotten rörde sig hoppade hon bakåt sen så skällde hon även har video på det lägger upp den imorrn.

Tog 2 fina bilder oxå :D

Tycker jag i allafall:P    

Är dom inte fina ??

Älskar min iphone kamera :)

fast Iphone4s är bättre bildkvalite:/


och så slaktade vi denna goda vattenmelon :) så GOTT älskar vatten melon

 


Nu så sover barnen i allafall ajla, hmo ligger brevid arif så jag antar att arif inte har somnat ännu.

Han är inte så pigg näsan rinner och är täppt mest ,han har oxå fått utslag i ansiktet säkert nåt virus eller värmeutslad,det är alltid något med Arif.


Ska nog oxå släcka ner och krypa under täcket känner mig så trött nu.

Nu tassar även min gubbe från barnens rum så det betyder att vi ska gå lägga oss nu!

Sov gott kära ni <3

GODNATT!!!

Av minela - 29 maj 2012 18:23

  Blev


bild nu istället  då barnen sover :)

Av minela - 29 maj 2012 17:38

shululuuu :))) har varit en sväng på stan letat efter bikini , inte lätt när man har pattar som en kossa och en fetto mage:) men till slut så hittade jag , bild på det kommer sen ikväll nog. Jag hittade för första gången Bh från H&M som passar 80C :P aja nu är jag hemma skall nog laga lite mat , arif somnade i bussen så trött som han va. hörs senare då:)

Av minela - 29 maj 2012 11:19

wuhuuuuuuuu mamma vill vara barnvakt 7 dagar bara jag o min man:) härliiiiiiiiiiiiigt!sitter hos henne nu. Då e dt dax o shoppa lite bikinis o sommar plagg:)) jag e så glaaaaaaaaaaaaad.höres sen då / pusss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards