Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg under mars 2013

Av minela - 30 mars 2013 18:40

Vrf ska det vara så jävla svårt att ställa upp för sina när o lära?? Är det för
Mycket begärt? Jag ställer alltid upp för mina vänner o nära , kära om jag kan. För att jag vill inte för att jag känner mig tvungen. Jag blir faktiskt riktigt ledsen o besviken:( att en person som aldrig är så mkt med en ej vill ställa upp.
Sedan tror man att man är bäst i världen. Tyvärr i mina ögon faller du.
Ni kanske tycker att jag överdriver?! Men tyck det ,jag tycker att jag har rätt i det jag säger.

Av minela - 27 mars 2013 21:44

Vilken härlig solig dag på jobbet!
Vi var ute på förmiddagen och eftermiddagen , kunde inte låta bli o säga till den andra o ta ett kort på mig haha:) härligt solen skiner barnen leker jag satte mig på en liten sten mitt på marken en stund ! Livet! Härliga vår! Fast jag egentligen inte gillar den men vem vet jag kanske ändrat mig nu:) haha:P
Efter jobbet åkte vi och beställde tårta det blev så klart på WASA KONDITORI . Jag älskar deras service så fina killar som
Jobbar där o dessutom har de goda tårtor!! Arif har valt sin tårta så på måndag 1 april kl 13 har vi kalas med familjen och 6 april lördag har vi på skojlandet med han kompisar.
Fullt upp ;)
Ser framemot träningen imorgon. Nu säger vi god natt!

Av minela - 26 mars 2013 20:20

Absolut inte ett måste !
Man får köpa vad än man vill men jag lägger ändå upp på det han vill ha.

45

Av minela - 25 mars 2013 21:49

45 min av sh'bam av klarat enkelt men puls stugande! Jag gillade faktiskt sh'bam till och mer mer än fuego om jag ska vara ärlig!
Varför jag gör det är för att det är enkla dans steg, bra musik o bra instruktör!
Röd och svettig blev man , så nöjd är jag. Har nu dushat och gjort mig redo för att krama kudden. Imorgon ska jag jobba några tim
Sedan ger jag mig iväg till stan för att hitta presenter, och kika på stadium:) nya ute promenad skor behövs!
God natt !

Av minela - 25 mars 2013 17:08

Vilar lite innan jag ska iväg o träna sa ju igår att det skulle bli jympa men ändrade planer eftersom malin ej skulle med men jag ska gå prova något helt nytt:) SH'BAM :) det är nytt för mig . Emma en tjej bjuder på fri biljett det ska bli så skoj o prova det:) 18:30 kör vi?
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll

Av minela - 24 mars 2013 21:33

Japp jag har gått ner 10 kg på 5 månader med hjälp av träning , kost fast än jag fuskat. Ätit precis det jag vill när jag vill men med träning funkar ju allt. Det känns underbart det är min dröm /mål att komma till 60 kg så 5 kg till . Det får ju sakta men säkert.
Har varit förkyld o haft magsjuka men nu är det äntligen dax igen för träning!
Imorgon kör jag efter jobbet med malin(arbetskamrat) vi ska nog gå på jympa medel!
Köpte nya träningsbyxor idag så de ska invigas imorgon:P

God natt???

Av minela - 24 mars 2013 14:14

Söndagen är solig ,vår känslorna bara rusar genom
Kroppen. Jag känner mig glad pigg och lycklig idag. Länge sedan jag kände så faktiskt! Idag har jag lagat god mat och bakat bröd!
Lagade kokt potatis, sallad, sås, och kycklingfile rulader.
( fyllning : chapioner,paprika lök och filedelfiaost) vatten med frysta hallon serverades:) värsta lyxen på länge:)
Och nu?! Ja nu ska vi bara vänta påa tt brödet ska få färg sedan bär det av mot wadköping för påskmarknad!

Av minela - 23 mars 2013 23:33

orange and i loooooveeee it!

känns so mysigt o hemma när något är nytt!

     


Nya gardiner,kuddar,matta o lite till ska handlas men jag vet ej vad:S


Jag vet iallafall att jag ska ha en sån här vit bänk med dyna från rusta och en vit spegel i hallen.


   

Köpte även en ny matta i hallen från rusta den stog 249 kr på den men sedan när jag kom hem såg jag på kvittot att jag betalat 99 kr för den?

jaha jaha har jag missat att det stog rabbat elelr nåt aha skitsamma lär vi se när ja åker o köper spegeln o bänken.







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards