Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av minela - 15 juni 2012 16:38

 

Missy är hos sin hundvakt som heter Sheila en underbart vacker/ snäll tjej med vacker familj.

Eftersom Sheila ska vara hundvakt åt Missy när vi åker till Turkiet är Missy där  och sover över för att testa och vänja sig.

Sheilas familj har oxå 2 hundar Rocky och Zocky ( pekingese ) 7 år gamla, dom träffade vi oxå och det gick bra.

Känns jobbigt men ändå bra på ett sätt,så jag hoppas verkligen att allt funkar bra.


 


Som ni har märkt så är missy en stor del av mitt liv i princip som mitt eget barn, konstigt o jämföra en hund mett barn tycker ni, men det är juh faktiskt  så .

Hon är mitt liv ,minst i detta hus charmar allt o all,a får varenda människa på bushumör och får en o känna sig så glad.


Jag brukar säga: folk som inte gillar hundar och är rädda för att få hundhår på sig eller något sånt behöver inte komma till mig ,om man nu kommer till mig och håller på tjatar om hunden och inte kan slappna av låt bli o kom för att i mitt hus får min hund vara precis var den vill och hur den vill förutom när vi äter mat får hon ej vara i köket ,bland annat för att hon inte ska tigga och nosa efter mat.

Hon är ingen gatuhund full av löss ,maskar i magen äcklig,farlig,jobbig.hon är REN , badas, matas klorna klipps ja you name it.



så,så är det ;)


Ovido - Quiz & Flashcards