Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av minela - 22 juni 2012 08:57

halsan ! Tifiga var vi kom fram till karlstad halv8 o för rn stund sen checkade vi in väskan o nu sitter vi ute i det fina svenska vädret sköbt för er alla som stannar hemma o ska fira midsommar , hoppas ni har sol dagen ut!! dnart lyfter vi och mellan landar på arlana. känner mig lite stressad inför flygresan , ju äldre man blir mer räddsla länner jag. åhhh vill bara komma fram o komma hem bra. detta blir sista inlägget för veckan hörs nästa vecka igen eller om jag lyckas koppla upp mig på hotellets internet;) tråkigt att jag inte kan ladda upp bilder via tel , MEN NI KAN FÖLJA MIG VIA INSTAGRAM DÄR KOMMER JAG LÄGGA UPP O UPPDATERA UNDER SEMESTERN. Minellamrgic heter jag där!!! ha det fint kära folk, pusssssssssssss:)

Ovido - Quiz & Flashcards