Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg under april 2013

Av minela - 7 april 2013 09:20

Ojoj vilket kalas hörrni!
Firade arif med hans kompisar där det var magiskt att se barnens lycka i ögonen, att se min arif så lycklig glad och stolt va underbart. Alla barn var jätte fina och snälla, arif fick sågina presenter och han är så glad.
Han var så duktig på att välkomna sina vänner vid dörren sedan gick vi in till fika rummet , barnen åt kakor och åt en var sin glass ,sen var det lek och bus i många timmar.
Det var underbart!
Tack alla som kom vi älskar er!

Men jag måste klaga på servicen och bemötande på skojlandet den är hemsk! Ett kalas rum som man ska serva sig själv , ingen som frågar hur det går behöver ni hjälp eller nåt! Nä vi hade kalas där igår och aldrig mera! Det får bli någon annan stans .

Men som sagt alla barn hade roligt så det gör mig glad.

Av minela - 5 april 2013 23:04

Härliga fredag började dagen med att gå med barnen till öppna fsk,vi var där till 12 sedan kom vi med barnen på gården ( jag o 2 kompisar till o deras barn) barnen lekte så fint och vi njöt av den underbara varma solen!
Vid halv 2 gick vi skilda vägar jag gick upp med barnen började städa huset .
Ahmo kom strax efter 2 hem han tog barnen till mc donalds :)

Jag gick och tränade kände att jag behövde göra det. Kom till gymmet vid 15:50 styrke tränade ben, rygg mage och bröst.

Halv 5 började jympan denna gång var ja på jympa/intensiv;)
Hahaha och jävlar va intesivt ja var så svettig och slut o kroppen att jag gick 20 min innan det slutade.
Det räckte gott och väl!

Kom hem lagade mat(oxfile klyft potatis sallad) är så mätt just nu!!!
Jaz är här hon ska sova hos oss så
Mysigt så<3

imorgon är det arifs kalas på skojlandet. Jag är redan missnöjd med valet o de som jobbar sär men återstår att se imorgon . God natt!!!

Av minela - 3 april 2013 21:02

Har varit och trännat efter jobbet idag .
Skulle ha gått på pass men jag kom så pass sent stt jag inträe skulle hinna på 18:00 passet jympan. Cyklade ändå till friskis ,det var gaaaaaalet mycket folk, jag skulle gå på bandet men nepp propp fullt.
Gick istället till gymmet:) värmde upp där, körde ben,mage,rygg lår. Efter det gick jag upp igen till maskinerna ja där fanns det lediga maskiner denna gång
Jag valde att träna 22 min på crosstrainer :) sedan gick jag hem. Blev riktigt svettig. Vilken bra maskin.
På vägen hem stannade jag på ica köpte natur godis, jag är beroende av chashenötter eller hur det nu stavas:/?
Köpte öven pistage nötter o walnötter.
Hahaha idag tog jag med rtt påskägg till jobbet fyllde een med godis här hemma. Nu är all påsk över vill ej ha godis hemma. :) A Dom blev glada i allafall:) najs.
Köpte även kyckling sallad utsn pasta o dressing men tog pytte dressing av A.
Fan va mjt sallad man får jag delade upp till matlåda imorgon:) äa nyttigt igen:) på fredag ska ja gå träna igen:) sedan söndag! (hoppas)

Av minela - 2 april 2013 23:31

min stora kille fyra år!
Tänk att tiden går så fort:O
Snart så dax för förskoleklass
vi hade familjekalas igår , på lördag blire barnkalas påskojlandet! :)
han har valt kompisar helt själv och han längtar så till lördag!
tack ala söta för presenterna och för att ni kom<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards