Våra dagar i ord & bild

Direktlänk till inlägg 19 juni 2012

3 dagar

Av minela - 19 juni 2012 13:54

ELL YEAH, bara 3 dagar kvar och så är vi i varma turkiet :D

LÄNGTAR SÅ! 

Jag var i källaren nyss och hämtade min resväska min fina LILA :D resväska .

   

har redan packat ner allt förutom tandborste , shampo o balsam och sånt det gör jag på torsdag kväll :)


Kan inte fatta att vi ska åka själva och att vi ska vara själva i ela 7 dagar bara njuta :D

SÅ JÄVLA SKÖNT!

På torsdag morgon 09:00  är det dax återigen att besöka frissan mer slinger ska jag ha , ljusare ska jag bli kanske är jag helt blond till hösten /vintern :) najs


 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

19 juni 2012 14:15

På midsommarafton - alltså om FYRA dagar dras 20 lyckliga vinnare i min supertävling! Sponsrade priser för över 15 000 kr!
3 stycken vinner en varsin superGOODIEBAG, och 17 stycken får tröstpriser :) Skynda att vara med innan fredag!

Här hittar du tävlingen:
http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/may/vinn-goodiebags-till-ett-varde-av-.html

Ps. om du tycker det är många sponsorer att gilla på facebook, så tänk såhär: Det är värt det - plus att du kan "ogilla" när tävlingen är slut om du vill ;)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

 
Malin Viklund

Malin Viklund

19 juni 2012 23:13

I telefon svarade han att porträttbilder brukar gå på ca 3500 kr. Jag fick min för 3700 kr. Tycker det var ett bra pris! Han skrev namnet, ritade hjärtat o krumelurerna på fri hand, så jag blrv riktigt nöjd. Kände verkligen för att krama honom efteråt och det har jag inte gjort med mina andra tatueringar!! :D

http://maliiiiiins.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minela - 2 september 2013 15:33

precis när ja börjat träna o gå på matshema och nu:)

Av minela - 30 juni 2013 15:47

underbara side ! lever livet just nu! solar badar äter mat, träningen är det minsta jag tänker på, fast jag borde men så fort jag kommer hem nya tag! jag orkar ej bry mig om något just nu än bara njuta med min familj i värmen! ligger precis nu vid p...

Av minela - 26 juni 2013 15:13

om du bara visste hur mkt jag saknar dig! och älskar dig. har aldrig slutat göra det! ? ...

Av minela - 22 juni 2013 12:36

åh kan rj vänta vill att det ska bli imorgon! kl 18 åker vi härifrån till västerås o kl9 flyger vi till det fina landet turkiet! idag är det massor jobb här hemma som skall gäras . Bland annat , tvättas, byta lakan, storstädning, rensa skit pack...

Av minela - 22 juni 2013 12:32

vilken underbar dag vi har haft med familjen och deras vänner! massa god mat , sång , bad o lite sol på fm:) bilderna säger mer än orden se själv! hoppas ni får en fortsatt bra midsommardär ute!...

Ovido - Quiz & Flashcards