Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg under maj 2012

23

Av minela - 21 maj 2012 12:15

God dag alla där ute :) Solen skiner och här går vi runt i shorts och linne ,23 grader ute med lätt vind,inget o klaga över det är juh fantastiskt!

Arif är på förskolan jag ,Ajla och missy gick en promenad efter att vi lämnat arif på förskolan sen busade vi lite nu har jag lagt henne o jag dricker KAFFE!


Fick idag svar på vart arif har fått förskoleplats, OXH VI ÄR ABSOLUT INTE NÖJDA !!!!!!

Pirajjan på brukets skola de vänner som har sina barn där är inte nöjda med personalen och inte med själva förskolan heller.

Jag är lite skeptisk när det gäller sån, är så rädd att jag  verkligen inte kommer trivas och inte arif heller.

Nu provar vi här men vi står även i kö för en annan förskola Västerpark som den heter jag jobbar där på Nattis , men då är ju inte mina barn där så klart.

Jag älskar personalen där alla e så trevliga barnen e bra ja allt är bra VI MÅSTE FÅ EN PLATS DÄR!!!!!


Blir nog lekparken sen när vi hämtat arif .


Hoppas ni har en fortsatt trevlig dag !

:)

 

Av minela - 20 maj 2012 22:32

Stort grattis till våran finaste tjej,dotter /lillasyster Ajla Annabelle.

Hela 1 år idag, Ingen bebis längre det känns konstigt att hon redan är 1 år känns som att hon föddes igår


Här kommer några bilder från hennes kalas som vi hade igår.

                                           

Ajlas Gudmod (min syster & gudfar Ahmos bror ) Min mamma på bild


       

Tack till alla som var med och tack för alla fina presenter hon har fått

Av minela - 11 maj 2012 17:40

Hurra det är fredag :D har haft en trevlig dag på jobbet är på en härlig förskola med härliga tjejer som är ,trevliga,sociala,skrattiga ,skämtsamma ,unga och vackra :) Man känner sig avslappnad när det är en skön/trevlig arbetsgrupp.

Jobbade från 9-15 hämtade mina barn är nu hemma och vi tvättar .

Fast det är fredag så känns det inte så för att jag ska jobba imorrn och på söndag. Man gör det man måste så känslan av hur fredan ska kännas kan man ta o trampa på.

Jag är trött skulle vilja lägga mig tidigt ikväll men vi får se hure blir.

Av minela - 10 maj 2012 22:32

Nu har jag jobbat hela veckan även imorgon och helgen jobbar jag. Fullt upp , slutar på jobbet hämtar ajla hos mamma ,hämtar Arif från fsk hem ,hämtar missy, PROMENAD 30 min , HEM ,städa, LAGAR MAT.

Nattar barnen  o somnar själv så ser mina dagar ut.

Och Oja klämma in lite bus tid med barnen ja bättre sagt familjetid kvalitetstid kallade fan du vill , för att man ska känna att man har även umgåts med sina egna barn och inte bara med andras hela dagarna .

Så ser våran VARDAG ut.


Ang Missy, så är hon så duktig på att varensam hemma nu , hon verkar ha fatttat att det inte är så farligt o vara ensam *MAMMA* kommer ju tillbax , hon är inte ensam mer än 3 tim om jag jobbar som imorgon 9 -1530 då är hon hos mamma o ajla :)


Bjuder på min finaste hello kitty tjej och min busiga Arif      

Min GBGJennie  har fått bekräftat goda nyheter :)

Vi skall Åka till GBG o fira henne den 9 juni <3

Så glad o lycklig hon blev, det gör mig oxå lyckligt glad att man kan få någon annan må  bra av bara en sån sak!

LOVE LOVE 2 U Hun<3


God natt mina kära vänner

Av minela - 5 maj 2012 20:30

Vilken storm det var idag Vinden var så kall :( kom även lite regn.

Trots det så gick jag o Jennie och jennies goa Mamma Anellie med barnen till stora holmen som även heter elelr kallas barnens ö.

finns lite allt möjligt till barn,Lilla tåget som åker 3 km runt  ,trampbilar el bilar, Djur som grisar ,kalvar, lamm, mini karusell ,små olika stugor som barnen kan leka i ,läsa måla ja u name it.

jätte lyxit när det är fint väder brukar vara proppat med  folk.

djuren får man klappa.

Inget dyrt ställe :)

                 


Lite fika i magarna  var gott :)

Noel och Ajla sitter i samma vagn :)

finaste

Av minela - 4 maj 2012 23:00

Blir sååå förbanad ASSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! videon jag vill föra över från hor,fitt iphone GÅR EJJJJJJJJJJJJ asså jag är trött på den här bloggplatsen oxå då bilder krånglar när de ska laddas upp, irriterande att man måste ebtala 5 kr för ett jävla inlägg via mobilen skit irriterad är jag fuck bild o video blir inget NU! har suttit nu 30 min o hållit på!

Av minela - 4 maj 2012 21:57

yeeeeejjjjj nu har ja video klipp på ajla från idag hur hon går, asså hon är jätte duktig hon kan juh gå men hon e lite rädd då hon ramlat 1 gång ,stackarn men hon vågar allt mer n <3 mammas små fosingar

Av minela - 4 maj 2012 14:00

Minns inte  sist vi var där men idag gjorde vi en come back :P

Speciellt nu när vi har missy blir aldrig av då jag får skuldkänslor av att lämna henne enssam .

Fy alltså jag måste evrkligen skärpa mig för hon klarar sig bra hon hittar inte på något bus förutom att hon skäller  ,vill inte få klagomål.

Skällandet borde väl gå över,hon skäller  inte hela tiden ,spelade in henne en gång när vi var iväg o handlade hon skällde till då och då hon lät mest.

Aja hur som så var vi där barnen lekte,Ajla var överlycklig nu när hon vet att hon kan leka :)

Och så sjöng vi som vanligt innan dom stänger.

           

Raka vägen hem for vi lagade mat,blev pyttipanna stektägg och rädisor :) mummisgt vare :)

tycker att det är så roligt nu när Ajla äter våran mat hon är med känns verkligen att vi är en familj <3


   


Nu är Majskolvarna färdiga ;) lite vilostund innan lille pluttan vaknar .

När Ahmo kommer hem då skall arif minnsan till SKOJLANDET <3 :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards