Våra dagar i ord & bild

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

finaste

Av minela - 10 maj 2012 22:32

Nu har jag jobbat hela veckan även imorgon och helgen jobbar jag. Fullt upp , slutar på jobbet hämtar ajla hos mamma ,hämtar Arif från fsk hem ,hämtar missy, PROMENAD 30 min , HEM ,städa, LAGAR MAT.

Nattar barnen  o somnar själv så ser mina dagar ut.

Och Oja klämma in lite bus tid med barnen ja bättre sagt familjetid kvalitetstid kallade fan du vill , för att man ska känna att man har även umgåts med sina egna barn och inte bara med andras hela dagarna .

Så ser våran VARDAG ut.


Ang Missy, så är hon så duktig på att varensam hemma nu , hon verkar ha fatttat att det inte är så farligt o vara ensam *MAMMA* kommer ju tillbax , hon är inte ensam mer än 3 tim om jag jobbar som imorgon 9 -1530 då är hon hos mamma o ajla :)


Bjuder på min finaste hello kitty tjej och min busiga Arif      

Min GBGJennie  har fått bekräftat goda nyheter :)

Vi skall Åka till GBG o fira henne den 9 juni <3

Så glad o lycklig hon blev, det gör mig oxå lyckligt glad att man kan få någon annan må  bra av bara en sån sak!

LOVE LOVE 2 U Hun<3


God natt mina kära vänner

 
 
Poppliz

Poppliz

21 maj 2012 21:53

Klart jag blir glad för jag skall ju få träffa underbara dej <3
saknar ju dej så in i bänken hihi*
PÖssssss

http://www.memeandmylife.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minela - 2 september 2013 15:33

precis när ja börjat träna o gå på matshema och nu:)

Av minela - 30 juni 2013 15:47

underbara side ! lever livet just nu! solar badar äter mat, träningen är det minsta jag tänker på, fast jag borde men så fort jag kommer hem nya tag! jag orkar ej bry mig om något just nu än bara njuta med min familj i värmen! ligger precis nu vid p...

Av minela - 26 juni 2013 15:13

om du bara visste hur mkt jag saknar dig! och älskar dig. har aldrig slutat göra det! ? ...

Av minela - 22 juni 2013 12:36

åh kan rj vänta vill att det ska bli imorgon! kl 18 åker vi härifrån till västerås o kl9 flyger vi till det fina landet turkiet! idag är det massor jobb här hemma som skall gäras . Bland annat , tvättas, byta lakan, storstädning, rensa skit pack...

Av minela - 22 juni 2013 12:32

vilken underbar dag vi har haft med familjen och deras vänner! massa god mat , sång , bad o lite sol på fm:) bilderna säger mer än orden se själv! hoppas ni får en fortsatt bra midsommardär ute!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards