Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg den 28 maj 2012

Av minela - 28 maj 2012 23:17

jaha nu funkar det o blogga via mobilen på samma sätt som via datorn skönt:) då kanske det blirmer inlägg från och med nu då ska även försöks fixa så att jag även kan posta direkt bild:).Nu kallar sängen, ahmo har blivit så förkyld, han är i köket skalar vitlök, vill ej sova brevid han inatt;)gooood night <3

Av minela - 28 maj 2012 23:13

vad hände med appen som var på vög o dt skulle ta1-2 veckor ??? det har nog gått längre än så o ingen app finnsz trisst

Av minela - 28 maj 2012 20:11

Vi funderar på en sista minters resa ´någt billigt o bra ställe utan barn om vi då kan få min mamma att vara barnvakt 7 dagar bara jag o älsklingen sola bada njuta ;)

Men frågan är om mamma vill :/

känner att vi behöver den här lilla semestern bara för oss själva även om det sammtidigt känns jobbigt att lämna dom ,men dom kommer vara i ett tryggt hem och vi kommer sova tryggt .


Vart skulle man då kunna resa :)

någon med bra tips :P

Av minela - 28 maj 2012 13:49

vart fan tog sommaren vägen sol och värmen?

Det är så kallt ute blåser så förfärligt :(

känns som att det är höst ............

BLÄH

Har hunnit laga mat ,varit uute med missy vi träffade Laki nu är vi inne igen men skall snart igen ut för arif ska hämtas kl 14.

tror inte något speciellt händer idag känner mig så seg vill bara ligga i soffan nder täcke.


här är en bild på Missy & Laki


 

Av minela - 28 maj 2012 00:03

 

Nu har jag äntligen täcknat försökring till henne så vi kan känna oss trygga uti fall att ....

Utav alla så tyckte jag att Folksam är billigast så den tog jag.

****

Missy är född 17 December ,blandras,Tibetansk spaniel,Lhasa apso,griffon.

Hon är väldigt vacker charmar både stora och små.

Världens finaste tjej som älskar oss o vi henne,kan inte se mitt liv utan henne <3

Hon älskar barn ,lite rädd för stora hundar med små hundar går hon mycket bra ihop, mycket bus! :D

Hennes bästis är en mops som heter LAKI ni anar inte vilken lycka det är när dom leker så fint o pussas :P

Han är snart 1 år men missy har redan fattat att hon kan jucka men han fattar NADA :D hahahaha


En sak som jag tycker är hemskt det är folk som köper en hund och sedan inte kan ta hand om den slår den eller låser in den eller inte ger mat o vatten o en annan sak oxå att folk skaffar sig en hund och inte vet vad det innebär och sedan säljer dom den ,okej fine sälj den men sälj den då till rätt personer folk som har *TID*!!!

Jag skulle aldrig i mitt liv knna göra så mot min lilla Missy ,jag är ung och frisk och har all tid i världen för henne!


Jaja n vet ni lite mer om min syn på min hund och lite andras!

 

Godnatt <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards