Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg den 20 december 2012

Av minela - 20 december 2012 20:33

Vilken rolig dag på jobbet, vi har alltid nåt roligt o skratta åt :)

sånna dagar älskar man ,man måste ju ha lite skoj på jobbet med man kan inte alltid va så allvarlig heller va :)

Det är tur att man har sånna lättsamma människor på avdelningarna :)

ibland vet vi inte äns vrf vi skrattar ,som idag så skrattar vi åt min hola hola kjol som ja gjort o sedan hängt som "gardin" i hallen,därefter skratta vi åt min drömfångare som ja oxå gjorde idag,sedan skratta vi åt " idag skyller jag allt på att ja inte känner mig bra * hahaha jag vet att det inte låter lika roligt som det i verkligen egentligen är.

Sedan bakar vi pepparkakor o den ena sätter på ugnen o den andra lägger pepparkakorna i ugnen sedan glömmer vi bort dem och ja känner oj nu luktar det något, typ som pepparkakor ,o går o tittar o så är dom fint svarta,och ja säger men gud ja glömde bort dem o den andra nä men det är mitt fel ja satte in dem.

Och jag har då hela tiden trott att det var jag, HAHHAHA ni anar inte jag skrattar faktiskt högt för mig själv vare gång ja tänker på det. HAHAHHAHAHA :)

Vilka knasbpollar vi är ;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards