Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg den 12 december 2012

Av minela - 12 december 2012 13:57

Jag fick samtal av vårdcentralen där hon sa att vi ska ge henne lite av all mat pyttelite så att hon piggnar till och att magen bryter ut de dumma bakterierna.

Det kan ta flera veckor att må så här säger hon.

Eftersom små barn är mer kännsliga än vi vuxna därför tar det längre tid,hon tyckte inte att vi behöver söka upp akuten för nå dropp eftersom hon inte kräks så mycket som i lördgs.

Jag hoppas ,hoppas innerligt att hon blir frisk fort som möjligt.

Att må illa är inte kul.

Skruttan ligger just nu i soffan o tittar på ubo båten hubbe:)

otroligt mammig oxå vilket jag kan förstå.

Jag är även imorgon hemma men på fredag får hon vara med mormor.

Bättre med mormor än fsk när man inte e pigg.

 


om ni har några bra tips dela gärna med er. :)


Av minela - 12 december 2012 09:59

Som jag är hemma med ajla.
Åh mitt hjärta :( skruttan. Hon har varit dålig sedan lörd natt (magsjuka) men är det verkligen magsjuka börjar ja undra .hon kräktes hela lörd natt o söndag sedan på måndag var det lite uppehåll o sedan igen. Igår var hon lite pigg o glad. Jag trodde hon r frisk nu.sedan på kvällen 22 tiden kräks hon som i lärdags. Åhhh. Har ringt vårdc o väntar nu på att bli uppringd. Hon är inte pigg någonstans.:( 
Blir kanske bäst åka till usö att hon får dropp :/ .
Va gör man när ens barn är så sjukt ??!!inget annat än lider med!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards