Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg under april 2012

Av minela - 15 april 2012 22:10

Nu går Ajla mer o mer och det börjar bli stadigare för varje gång

Så duktig hon är, ska försöka fixa videoklipp på det men det vore bäst när man är 3 en filmar o 2 håller koll på henne ;D

Kan ej fatta och hon vill pilla på allt skorna toan & missys matskålar :)

Min finaste tjej,mitt fina hjärta och mitt liv <3

Arif är min prins !

Älskar mina barn och deras far <3

Av minela - 15 april 2012 21:59

 

LIV mi in PiZ

Av minela - 13 april 2012 17:34

Ja dte har det varit i princip började med en grej som jag ej orkar ta  här o nu ,tycker att det är så respektlöst o hålla på som man gör !!

Har varit irriterad hela tiden ,men nu måste jag ta det lugnt o slappna av ,ska ju på midda hos min kära kära vän Miina.

     

Mina här på bild när hon hade kalas :D


Hon ska bjuda på mat o vin <3 tack det uppskattar vi ,jag o ahmo ska dit barnen ska passas av mamma och imorgon är det utgång med en vän från gymnasiet kära mackan <3

Skall nu hopp i dushen då ,vi kanske hörs mer ikväll ,eller kanske inte :PP

ONT

Av minela - 13 april 2012 00:20

God kväll eller kanske god morgon :P klockan har paserat 00

Ont i huvudet hela dagen och mensvärk :/ den var försenad 11 dagar o där fick man lite panik men som TUR var så är jag icke GRAVID ! :))


Fyndade lite nya kläder till ajla en mycket fin kofta och ett par lägging med tunika eller skjorta vad det nu är :)    


BTW tack för svart ang hunden :)

God natt då från mig :)


Av minela - 12 april 2012 09:39

God morgon alla där ute!

Alla är vakna här snart dax för frukost magarna kurrar hör jag.

Tänkte höra med erfarna hundägare om lite tips/fråga?!

Jag lämnar missy små stunder själv hemma började med 10 min ,sedan 30 min, nu 1 tim,här om dagen filmade jag henne när hon var ensam då jag ville veta om hon skäller o så ,det var inte alls så som jag trodde,hon skällde inte alls nån gång ibland menledsen var hon.

Jag personligen tycker att det är jobbigt o lämna henne ensam men ibland så måste man om man ska iväg på nåt viktigt som typ läkare handla o så.

En del säger jaa lämna henne ensam hon måste lära sig för eller senare så måste dom det, Och en del säger nä gör inte det hon kan bli stressad hit o dit det kan va farligt o så.

Så klart vill jag inte att det ska hända henne något,

Hon är 4 månader det 17 april Tibetansk spaniel/blandras.

hur gör jag, och vad är bäst ! :/

Tack!


 

Av minela - 11 april 2012 14:14

Hejsan :) hur ståre till ?!

Arif har haft sin första tandläkarbesök, det gick bra men inte ville han visa sina vassa tänder :D

nä vrf skulle man visa dem för främlingar :/ men tillsut så visade han dom när han grät lite och allt såg så bra ut  20 tänder har han fick ju även välja leksak jo en DINOSAURIE blev det en mini ,så stolt han var hehe


Nu sitter vi här på ffan o glor på barnkanalen.  


Ha en fortsatt trevlig regning onsdag :)

Av minela - 10 april 2012 08:46

jag tyckte att filmen var bra men hade velat se mer av hur det egentligen var ,visst dom vistade snuttar av  det men ändå.

Jag är tacksam/glad att mina föräldrar inte behövt uppleva den där mardrömmen,mina mostrar faster o kusiner har varit med i kriget o måna fler,när dom berättar sina historier får jag bara ont i magen av rädsla.


Lite tråkigt att världen tycker synd om Bosnien och bosniska muslimer NU vart var alla från 1992 och 1995 då alla kvinnor och barn våldtogs män dödades eller sattes på koncentrationsläger,barn mördades ,gravida kvinnor sparkades,ja med mer ush det är så hemskt!

Klicka på länken men jag varnar för mycket grova,känsliga bilder.

MAssacre in bosnia


Det som irriterar mig mest med bosnien,att allt är fortfarande politiskt ,systemet är skit ,om det inte var så kunde vi nu alla BOSNIER ha återvänt till våra vackra städer och levt som i sverige typ.


Men icke,

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards