Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg den 9 april 2012

Av minela - 9 april 2012 21:12

Vilken fart det är hemma och vilken energi det suger ur mig ush tålamodet är verkligen inget o leka med :( tycker att det är jobbigt då han jobbar så mycket men va fan pengar måste man ha,jag klagar o klagar men han gör ju det för oss ändå :/

Det att vara hemma med barnen 24/7 är inte kul ,visst jag älskar mina barn men jag behöver space för mig själv annars funkar jag inte som en bra mamma som jag vill vara ,jag tjatar bråkar ,känner mig nere,irriterad, ja ni vet som har barn hur det kan vara!

 klockan är 21:16 och båda barnen sover och det känns JÄVLIGT skönt !

Jag älskar mina barn det gör jag men det är så skönt ner det är tyst i hemmet och ingen ropar eller skriker efetr mig!

:)))

Imorgon står en viktig fråga på spel och det visar sig imorgon hur vi går till väga :) men jag hoppas på det bästa =)

Nu ska jag njuta av min lugna kväll framför TV/dator läsa lite  bloggar o så! ha en fortsatt trevlig kväll alla där ute !

Puss

 

Av minela - 9 april 2012 16:47

fan dagarna tar aldrig slut när man är hemma ensam med 2 barn speciellt hemma många många timmar! så jäkla jobbigt men snart är det över.

Så trist väder ute,regn:S inte ut i lekparken kan man ta sig och hunder stinker så fort den blivit blöt. :/

NÄR FAN KOMMER SOMMAREN?


Lite ego bilder på mig idag ängnade mig egen tid då ajla sov hehe :PP

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards