Våra dagar i ord & bild

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av minela - 28 januari 2012 00:36

Idag hade vi en bra dag,började dagen med att lämna ungarna,ena hos mormor & andra hos morfar -> arif då.

Morfar är hans favorit och så momor det är dom han tillbringar mest tid med,så klart farmor oxå e det men inte på samma sett men farmor e oxå en favorit. :)

Åkte sedan till stan vi käkade lunc & fikade helt sjäkva ,det har vi inte gjort på länge sedan kollade vi lite runt,jag hittade en skit fin festligkavaj för 45 kr :O ja e kär i den.

Jag gillar kavaj men det är så sällan jag har på mig  men jag kanske borde mer o mer?!

Eftersom det är så jäkla dyrt med parkeringen i stan valde vi att åka till MARIEBERG  istället ,där fyndades oxå lite men inget speciellt, 2 par lägging ,ett armband o nåt mer kanske :S kan ej komma på just nu hahah.

Första gången att vi inte köper något när vi e ute o shoppar.

Annars får barnen alltid ,varje gång något,helt sjukt vad mycket pengar man slösar på ditten o datten :S

men men vad annars ska man slösa sina pengar på?

Resa?

Spara?

äta bajs?

Eh jag vet ej,mina pengar får gå åt det jag vill ha i nuet ,jag har inga jävla sparade pengar jag lever här och nu.

Det var i alla fall en trevlig & kall dag!

Ska se om jag orkar slänga in nån bild på kläderna ,måste köpa minneskort till kameran,egentligen ska nästa köpet vara systemkamera men vi väntar ett tag till ( några tips på vilken som är bra och vilka tillbehör e bra o köpa med)

Så man vet.

God natt kära ni

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards